Autosklo cez AXA poisťovňu
Obráťte sa na CALL CENTRUM: 0850 111 - 122
Ak ste klientom havarijného poistenia, vinníkom z PZP alebo poškodeným z PZP poistnú udalosť a poškodené autosklo nahláste na telefónnom čísle: T – Com: 02 / 29 29 29 29
Ako ďalej postupovať?
- po nahlásení poistnej udalosti dostanete číslo poistnej udalosti a môžete si dať Vaše vozidlo a autosklo obhliadnuť zmluvným servisom poisťovne AXA.
- po telefonickom hlásení nie je potrebné vypisovať hlásenie poistnej udalosti. Musíte však doložiť nasledovné doklady, buď zmluvnému autoservisu, kde sa postarajú o Vaše autosklo, alebo ich naskenovať a poslať na adresu: poistne.udalosti@axa-assistance.cz
Aké doklady budete potrebovať?
- klient havarijného poistenia: vodičský preukaz , technický preukaz
- vinník: vodičský preukaz , technický preukaz , záznam o dopravnej nehode
- poškodený: vodičský preukaz , technický preukaz , záznam o dopravnej nehode
V prípade krycieho listu pre havarijné poistenie je potrebné doložiť ďalšie tlačivá, ktoré dostanete v zmluvnom servise, vyplníte ich a odovzdáte pracovníkovi.
Platby za autosklo v servise rozdeľujeme :
hotovostné - Povinné zmluvné poistenie (PZP)
bezhotovostné - Havarijné poistenie
Aké doklady budete potrebovať?
Pri využití krycieho listu pre havarijné poistenie budete potrebovať údaje z nasledujúcich dokladov:
- vodičský preukaz
- technický preukaz
- zmluvu o havarijnom poistení , príp. číslo zmluvy
- v prípade leasingu, doložiť devinkuláciu od leasingovej spoločnosti
Ako riešiť autosklo cez krycí list pre havarijné poistenie?
- musíte mať nahlásenú poistnú udalosť
- musíte mať uhradenú poistku
- musíste doložiť devinkuláciu z leasingovej spoločnosti, ak máte vozidlo na leasing
POZOR! V prípade nesplnenia uvedených podmienok Vám bude vozidlo odovzdané len po uhradení plnej sumy faktúry v hotovosti.